Välkommen till mig!

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Watervalley sims - 27 juli 2014 20:08

 


Avery lär Alex att köra, även fast Alex inte bad om det.



John och Aria tävlar mot varandra i ett racing spel. John är klädd i sin brandmans dräkt som ger tur.... i vissa spel


   


Sedan lär John Alex att lära ett barn att kunna prata så det blir mycket träning på en och samma gång ;)


 


När Avery väl hade lärt Alex att köra så ville hon gärna ägna mycket tid åt sina barn. 


   


Även Alex verkade vara en bra storasyster och läste för... vet ni vad? Jag är så knäpp så jag t.o.m glömt hennes namn hahahahhaa är så dålig just nu!


 


Avery köpte en tvättmaskin och en torktumlare så att dem ÄNTLIGEN kunde tvätta sina smutsiga kläder!


 


Medans Emily och Saga hade ett lite väl för våldsamt kuddkrig i köket så försökte Aria göra sina läxor!



Avery passade även på och lämnade in Alex på en internat skola för konst!  

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards