Välkommen till mig!

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Watervalley sims - 17 juli 2014 19:46

tjenare! ville visa min nya CAS video!!

Av Watervalley sims - 17 juli 2014 16:11

 


Avery kände en stor värk i magen och sedan gick vattnet. Avery stannade upp och skrek BEBISEN KOMMER!!! så John tog med henne till Appaloosa plains sjukhus. Och efter några timmar så kom Avery och John hem med två glada små flickor i famnen!


 


Hälsa på Aria och Alex! (Tack så mycket för namn förslagen Erika och Linnea!) Alex var tyvärr inte med i bilden - Undra vad hon har stuckigt?



Detta är Aria och Alex rum just nu! dem kommer ev. få ett eget rum om vi bygger ut lite! Men annars tycker jag deras rum blev fint vad tycker ni? ;)

   


Jag åldrar upp dem direkt till nästa livs stadie detta är Aria - Brunt år från sin pappa och blåa ögon från sin pappa!



Och detta är Alex naww pappa och dotter time <3 Hon fick sin pappas hårfärg och sin morfars ögonfärg


   


Så John och Avery kämpar med att lära dem alla saker som de ska kunna!


 


Och ja *host* eftersom det inte blev en arvinge.... försök igen!


 


Sedan åkte John till jobbet och passade på att fixa sin Brand bil


     


Och sedan Grattis Breeze till att bli en åldring!!


 


Naw titta vad söta dem är <3


 


Och som man trodde, Shine barnsliga Shine!  




Av Watervalley sims - 17 juli 2014 12:09

 


Avery ville berätta för Daniel att han skulle få en liten kusin :) Daniel ville genast känna på magen


 


Senare så kom Belle hem och hon var bara tvungen att berätta för henne att hon var gravid


 


Efter hon hade varit hos Belle en ganska lång stund så beslöt hon sig för att adoptera en kisse katt 


 


Katten Bec känner sig redan hemma 



 


Men när Avery kom hem med den lilla kattungen så var det dags för nästa livs stapel för Gemma, Himelen 

Avery blev förtvivlad, hon har haft Gemma i flera år!


 


Vila i frid Gemma ;_;


 


Avery och John började att fixa lite på gården nu när de knappt hade något att göra.


 


Det blev många högar indeed...


 



Avery hittade även en liten ekorre och döpte den till Ekis!


Av Watervalley sims - 17 juli 2014 11:50

Tjenare just nu bloggar jag från mobilen, men vill bara säga att jag tar typ en "bloggpaus" eller ja man kan knappt säga bloggpaus men det är såhär att jag har ont i huvudet och halsvärk så jag kan knappt gå till datorn. Jag kan inte säga när jag kommer tillbaka men det blir iallafall imorgon eller i övermorgon, kommer även kanske slänga in några inlägg under tiden och sedan har jag några tidsinställda inlägg så att ni inte blir otåliga ;)
Så vi ses imorgon eller i övermorgon

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards