Välkommen till mig!

Alla inlägg under maj 2014

Av Watervalley sims - 30 maj 2014 21:05

Ledsen för dåligt bloggande men har mycket o göra men ska försöka skriva mer!

Av Watervalley sims - 28 maj 2014 14:52

Hejsan Tjoppsan allihopa! 

Idag tänkte jag att för att fira att jag kommit till level 8 så tänkte jag , Varför inte fira med en ny häst!

så jag köpte RoseWhisper och jag kan säga att jag är nöjd hon är både snabb och skicklig!

 

Säg alla hej till lilla RoseWhisper!

Av Watervalley sims - 27 maj 2014 17:49

 

"Jag gick tillbaka till skogen,Men ingen Angelspirit så långt ögat når"

Jag: Om bara mamma hade varit här, hon var ju jätte duktig med hästar

"Jag såg något vitt i fjärran"

Jag: ANGELSPIRIT! 

 

"Jag rusade mot henne"

 

Jag: Kom så rider vi hem dig Angel!

"hon hade bara ett litet sår på ena fram benet"

 

Jag: Såja angelsprirt,Godnatt!
Angelspirit: Gnääägg

Jag: Ja vi besöker mammas grav imorgon

 

JAg: Ok dags att sova!

 

Jag: Kom igen fortare , Fortare!!    

 

Jag: Vi måste bort från henne!

vi måste bort från skuggan!!!!

  

Jag: Fortare!

 

Jag: Aaaah!..öh va.. puh! det var bara en dröm!

Angel:Gnäägg

 

Jag: Det är ok Angel! det var bara en dröm!

"...Vad Jag inte visste var att drömmen försökte sökte säga mig någonting..."



Av Watervalley sims - 27 maj 2014 15:43

"Där stod jag, helt förvirrad av anteckningen som jag höll i min hand, vem var den där tjejen på bilden? vem var det som försökte få tag i mig och angelspirit? vem förföljde oss från dag och natt? det var för mycket och tänka på just nu för mig! allt hände så snabbt att jag har tappat räkningen på vad som händer i silverglade. Jag la ner lappen och vände mig om"

- vem är du?!

Okej, Stoppa bandet!

Nu ska jag förklara hur jag hamnade i denna sorgliga situationen 

allt börjare en varm sommardag jag och min pappa hade nyss flyttat till detta stall...

 


Jag: Hej Min Lilla Ängel! Redo för en ridtur!

 

Pappa Steve: Hej älskling! Hur står det till!

jag: Jag bara undrade om du vet någon fin ridväg där jag och Angelspirit kan rida!

Pappa: Hmm ja en skräddare sa att det finns en fin väg bakom silon där borta!

 

"Vi red dit så snabbt vi kunde men tillslut så stannade angelspirit"

Jag: Vad är det Angel? är du rädd för något?

"Han gnäggade tyst"

Jag: Det är Ok det finns inget i denna skogen som kan vara farligt för oss!
"bortom horisonten höde vi en röst"

Obekant röst:"Hitta dokumentet,Lås upp mitt stelna hjärta,Besvara faran"

 

"Tillslut fick Angelspirit nog och stegrade"

Jag: Såja lugna dig nu

 

"allt blev svart"

Kvinna: Åh! så du har äntligen vaknat nu!

Jag: Va...Vad...Vem är du? sa jag med darrande röst

Kvinna: En Tjej hittade dig i skogen vid de fallna träden du hade visst svimmat!

Jag: Öh va

Kvinna: Öppna ögonen nu

 

Jag: och var är min häst?

Doktor: Din häst? 

Jag: Ja min häst

Doktor: vi kunde tyvärr inte hitta din häst jag är ledsen

Jag: Angelspirit,Skog,Röst

"Jag föll på marken igen"







Hejsan allihopa detta var första delen av min berättelse!

Den blev lite kort men dem andra kommer vara längre!


Av Watervalley sims - 27 maj 2014 13:54

"Där stod jag, Helt förvirrad av anteckningen som jag höll i min hand,vem var den där tjejen på bilden? vem var det som försökte få tag i mig och Angelspirit? vem förföljde oss från dag och natt?, det var för mycket och tänka på just nu för mig! allt hände så snabbt att jag har tappat räkningen på vad som händer i silverglade. jag la ner lappen och vände mig om"

- vem är du!




Hejsan allihopa detta var en liten sneakpeek av min historia som kommer upp snart! Gillar ni den hitils? jag kommer ha så kul och göra denna historian! och jag hoppas ni kommer gilla den!  

Den heter Alissa Nu Eller Aldrig!


Kort förhandling av historian:

Alissa och hennes Pappa bor på en gammal gård som är säkert 100 år gammal, men Alissa märker något när hennes häst inte vill rida ut i skogen bakom silon. Och det visar sig ligga en hemsk historia bakom detta...

Skådespelare: My Watervalley Som Alissa Waters

Angelspirit som Angelspirit   


Puss & Kram från  My Watervalley

Av Watervalley sims - 27 maj 2014 12:32

Hejsan Tjoppsan det är jag igen! Jag tänkte skriva fakta om mina hästar så då börjar vi!
Namn: summerblaze aka Blaze
Födelsedag: 23 maj
Ihop parad med: Space warrior
Kön: sto
Övrigt: summerblaze är en glad och livlig ponny som älskar långa tur rider och gillar och köra ponnylopp. Hon älskar och hoppa och att galoppera. Hon passar bäst i hoppning och westernridning.

Av Watervalley sims - 26 maj 2014 15:51

Hejsan Tjoppsan det är My igen! Och jag undrar om ni gillar att önska saker?? såklart ni gör! Så här kommer ett litet raketsnabbt inlägg där ni kan önska inlägg! Så bara fråga på :D

tack så mycket!

Av Watervalley sims - 26 maj 2014 15:33

Hejsan Tjoppsan! Det är My igen och jag har en kompis (IRL) som ocksåhar en SSO blogg
Du kan hitta henne här: www.maclee.bloggo.nu

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards