Välkommen till mig!

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Watervalley sims - 25 juli 2014 08:18



Detta är Aria och Alexs rum, inte det finaste men det funkar ;)


   


Avery försökte lära Saga att gå. Men man kunde visst inte få lite privat tid av papparazzin med kameran redo...



 


Sedan har även Becc blivit en vuxen ståtlig katt i sina bästa dar!


 


Aria passar på och ta hand om djuren lite nu när hennes mamma bara är fixerad vid att få en arvinge!


 


Jag har även fixat om lite i Tv-rummet! 



Det började spö regna. Vilket John och Avery inte brydde sig om. För Papparazzin är iallafall borta!


   


Aria och Alex har en liten tjej kväll med spel



Sedan börjar även Avery må illa 


 


Sedan gick tvn sönder och de kunde inte spela mer...



Och sedan blev Avery gravid




Sorry för att jag inte la upp dessa inlägg under semestern. Men det blev nått fel. Jag vet inte hur men det blev något fel... 

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards