Välkommen till mig!

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Watervalley sims - 18 juli 2014 10:42

Känner mig bättre idag! Men fortfarande lite hängig så jag kommer säkert inte lägga upp så mycket, och sen förlåt att detta PGC inlägget är så kort :P

 


Alex kände att hon skulle behöva gå på lilla pottan. Äntligen vet hon vad en toalett är till för! Aria är mer en lek typ och sitter fortfarande på sitt rum och leker med sitt dockhus


 


Avery kände en konstig värk i magen igen! Men denna gången var hön förberedd hon hämtade sina mammakläder och väntade lugnt och stillsamt


 


Shine hade jättekul med Breeze! tänk att hon var en sån pigg 96 åring!


 



...Och sedan såg jag detta. Jag kommer personligen sakna Shine jättemycket! hon var ju grunden till PGCn jag tycker att hon har kämpat jättebra! och t.o.m klarat av sin livslånga önskan! Vila i frid Shine ;_;


 



Shines gravsten är dn största, Gabbes är den minsta och Gemmas är den näst största.


 


Och Avery var helt förstummad, Hon visste knappt vad hon gjorde igentligen så hon gick och tittade på TV (Utan att den var på)






Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards