Välkommen till mig!

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Watervalley sims - 15 juli 2014 10:37

 


Avery såg några hästar på andra sidan och hon skulle ändå svalka av sig så varför inte simma dit! hon har ju älskat hästar i hela sitt liv!


 


Och ja det var ett par hästar! två vuxna och ett litet föl. Nu blev hon nästan sugen på och åka hem till Appaloosa plains och ta hand om hästarna!


 


Och ni vet när man badar...finns det alltid en liten pool eller ett litet område där småbarn kan bada i.... ja. Avery plaskar  där...


 


Och snart kommer John och vill vara med! ett roligt litet par som leker i ett småbarns område i sina bästa dar!


 


Sedan ringde Shine och frågade vilket foder hästarna skulle ha och vad man skulle göra med den lilla pinnen med en konstig krok på?


 


John hade redan åkte hem och tog lite mat innan dem skulle åka hem till deras hus!


 

Haha Shine bara JAAAAAA nu har jag ett fritt liv!! nu kan jag äntligen sova i sängen utan att känna doften av hans armhålor!!

Och de första som händer när de kommer igenom dörren är att Gabbe dör ;( 


 

Asså seriöst kolla in det där? 

    Alla gråter av sorg att deras älskade Gabbe är bortgången och har åkt upp till himlen

 

 

 

Så Avery följer Shine (som är förkrossad) till begravningsplatsen där de ska gräva ner honom

 

 

 

 

 

 

R.I.P Gabbe 






Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards