Välkommen till mig!

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Watervalley sims - 13 juli 2014 14:49

Hejsan Tjoppsan allihopa!! 

Detta kommer som en liten bonus på grund av att jag har fått över 1000 besökare!!

också skulle jag vara glad om ni kunde lämna en kommentar!

Ja det var väl allt!

Säg bara till om ni vill ha mer skapa en sim videos!!

( Anledningen till att jag inte bloggat mycket är för att jag håller på och installera om sims 3!)

Har sparat allt jag behöver spara också!!

Kolla gärna in min YouTube kanal också!!

 



Av Watervalley sims - 13 juli 2014 12:23

Herre min kattunge!! Jag har fått över 1000 unika besökare denna månad !!! Jag vill bara säga tack för att ni stöttar mig med fina kommentarer och att ni tittar in på min blogg!! Om ni inte vet vad unika besökare är så har jag ett exempel

Så ja! Och här har vi beviset på 1000 unika besökare!!!

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards