Välkommen till mig!

Direktlänk till inlägg 11 september 2014

The Sims 4: The Santiago household del 2!

Av Watervalley sims - 11 september 2014 14:05

Hejsan jag är tillbaka med ett till inlägg om familjen Santiago!

Jag har bestämt mig för att jag ska bli lite mer aktiv  på detta kontot så jaop!!

 


Alaya vaknar i sitt nya rum! vinkel 1


 


vinkel 2


 


och vinkel 3


 


En familjestund med Marcus, Alaya och mamma Melanie


 


Random push-ups


 


Melanie åldrades från ungdom till vuxen!



Alaya bestämmer en dejt med Johan i huset!


   


Marcus och hans pappa David kramas Naawww love time <3


 


Johan har kommit och Alaya slänger sig på honom direkt även om han gillar det eller ej, haha!


 


Efter att dem har umgåts en stund så är det dags för Johan att gå hem

Så Alaya och Johan bestämmer en dejt nästa dag!


 


Alaya passar på oc äta lite efter han har gått ;)


 


Marcus går till parken precis jämte deras hus och ska leka pirat, men piratskeppet är redan upptaget så han frågar om han får vara med!


 


Alaya var så trött efter dagen så hon somnar direkt!


 


Nästa dag rusar hon till parken och får se Johan stå och vänta så hon springer fram och kramar honom



Dem tar även ett kort för att minnas stunden!


   


Naww cute couple <3



för att avsluta dejten så tar dem varsin hamburjare som någon annan har gjort haha!



 
 
Ingen bild

Edith

11 september 2014 14:53

jag älskar att du börjat blogga mer nu :)

Watervalley sims

11 september 2014 15:04

Jaa det är väldigt skönt för mig att få upp inlägg till er också ;)

 
Ingen bild

Kanin-Emma

11 september 2014 14:53

Älskar du blogg! hittade den idag ;)

Watervalley sims

11 september 2014 15:04

hehe Tack ;)

 
Ingen bild

Maja

11 september 2014 14:55

Alltså du borde få något sorts pris för Best blogger! för att du förtjänar det!

Watervalley sims

11 september 2014 15:03

Aww tack!

 
Ingen bild

Ella

11 september 2014 14:56

Bra blogg :)))

Watervalley sims

11 september 2014 15:03

Tackar!

 
Ingen bild

Nellie

11 september 2014 14:57

Du är bäst och gör vackra simmar

Watervalley sims

11 september 2014 15:03

Tack det betyder mycket!

 
Ingen bild

Moa

11 september 2014 15:04

Alaya är jättefin!

Watervalley sims

11 september 2014 15:08

Tack! det tycker jag också!

 
Ingen bild

Orphan

11 september 2014 15:06

Du är bäst snälla sluta aldrig att blogga :) jag har gjort ett ABC till dig!!!

Mysig och rolig
You are the best person in the wide world!

Watervalley sims

11 september 2014 15:08

tack för ABCet många har svårt med ABC just när man kommer till Y:et men du hanterade det bra ;D

 
Ingen bild

Sofia

11 september 2014 15:06

du är världsbäst på och blogga!!

Watervalley sims

11 september 2014 15:07

Tack :) du fick mitt hjärta att lysa upp som glowstone i minecraft haha ;)

 
Ingen bild

Nana

11 september 2014 15:09

Oh herregud du et väl att du ligger först på BP topplistorna va??

Watervalley sims

11 september 2014 15:09

Seriöst?? på topplistorna är skitglad om du talar sanning :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Watervalley sims - 30 oktober 2014 09:35

    Nu är det dags för Lindseys och Trevors första tävling! det verka gå riktigt bra för dem!.       När de väl hade kommit hem från tävlingen släppte hon ut hästarna i hagen och de blev genast ganska vilda!       Sedan var det...

Av Watervalley sims - 27 oktober 2014 14:20

Hejsan! det var länge sedan!  Haha men nu börjar jag blogga om en nyliten familj! eller rättare sagt ett stuteri!  Om ni inte vet vad ett stuteri är så är det ett ställe där man föder upp och säljer och ibland tränar hästar! så jag börjar med e...

Av Watervalley sims - 30 september 2014 19:09

Hejsan! om ni vill se mer av mig eftersom att ja inte bloggar så mycket så laddar jag upp, just nu , jätte mycket på min vanliga youtube kanal! prenumerera o va glad https://www.youtube.com/channel/UCdr1BfASsB1eiPQalvVbgkw ...

Av Watervalley sims - 27 september 2014 10:43

Asså fatta att vi snart är på Generation 3 snart är det bara 7 Generationer kvar!!   Embla klappar en hund som har kommit vilse, hon lugnade ner den och letade efter ägarna!  Det visade sig vara Familjen foxs hund!          Tidigt p...

Av Watervalley sims - 25 september 2014 05:30

Hejsan ledsen att jag inte har gjort något inlägg på ett tag men jag har inte så stor blogglust! men den brukar oftast komma tillbaka efter ca några dagar men jag vill dela mer mig av en sim jag gjort hon heter Liana Lawrense!     Jag är skit ...

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards