Välkommen till mig!

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Watervalley sims - 17 augusti 2014 17:51

 


Hejsan! först vill jag säga förlåt för dålig uppdatering... igår så var jag på liseberg och vi skulle bara vara där på morgonen och sedan åka hem på kvällen! så jag tänkte "äh jag kan skriva några inlägg när jag kommer hem" men... vi kom hem kl 1 på morgonen och jag var skit trött och idag sov jag läääänge. Men nu går vi över till PGCn! Embla och Anni ska bli tonåringar!!


 


Haha detta är Anni när hon blåste ut ljusen! 


 


jaa... ni kan ju gissa att detta är Embla


 


och detta Anni


 


och såhär såg båda ut efter en makeover!


   


Men Aria och Alex skulle också fylla år så de fick även var sin tårta!


  


Och såhär är det! detta är Aria när hon inte hade fått någon makeover och jag fick ingen bild på henne när hon hade fått en makeover eller Alex :(


Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards