Välkommen till mig!

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Watervalley sims - 7 augusti 2014 18:22

Hejsan! nu är vi hemma, faktiskt... så kom vi hem för ett bra tag sedan! har bara inte hunnit blogga och har inte känt någon ork heller :P Men nu är jag på banan igen!!

Långt ifrån älskad dagarna kommer att vara på måndagar och söndagar!

Jag kommer även att variera person! som t.ex ibland är det Sanne som berättar och ibland Melanie

jag har även spelat the sims 2 ganska mycket nu så om ni vill se inlägg på det skriv meow i kommentarerna!


                                                                        Sanne

 

 


Jag gick hem för att lägga mig på min soffa. Som knappt var en soffa alls bara ett par lådor och dynor men det gick sova ändå! fast denna natten fick jag inte en så lång sömn för mitt i natten så ringde någon på min mobil.


 


- Hallå? det är Sanne!, svarade jag

- Hej Sanne! det är Miranda, förlåt om jag väckte dig men jag vill visa dig en grej! 

- Mitt i natten?, svarade jag väldigt fundersamt

- Ja, det är som finast då! så möt mig vid mitt hus! Björkö 34

- Ok jag kommer på kort varsel!, sa jag


 


Jag behövde inte gå så långt innan jag såg henne vid trottoaren! hon stod vid ett stort hus med pool och vacker ingång!

- Hej!, sa hon med samma vackra leende som förut

- Hejsan!, sa jag och kramade henne

- Så vad var det du ville visa?, frågade jag


                                                                    Miranda

 

 


- Juste häng med här!, sa jag, och försökte le

- Haha ska försöka mina ben har nästan domnat av så trött är jag!, sa Sanne och gav ett varmt leende mot mig

Men jag måste berätta hemligheten förr eller senare, tänkte jag


   


- Visst är det fint här!, sa jag medans mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare 

- Jaa det är det!, är det sant att det går vild hästar här eller ljuger du bara haha!, Sa Sanne med ett jätte stort leende

Det känns nästan dumt och berätta den mörka hemligheten just nu!


 


- Ey! du, vad sägs som att börja jobba lite på kaféet och tjäna in extra pengar så att vi kan bygga en koja här!!, sa jag med höjd röst




   


Hon stannade upp och stirrade på mig i några sekunder... innan hon bröt ut i skratt

- hahahha, tror du vi kan få pengar till det!, haha du är för tokig du!, sa hon med skratt i ögonen

sedan började även jag skratta


 


- aaah! jag börjar bli väldigt trött men vi ses väl i skolan imorgon va?, sa jag

- japp det får vi göra!, sa Sanne 

men när vi vände oss om så såg vi en polis bil


 


- Ni tjejer ska inte vara ute såhär sent! detta är bara en varning och var glad för det!, sa polisen

vi hoppade in i bilen utan problem och sedan fick vi åka hem i en polis bil

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards