Välkommen till mig!

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Watervalley sims - 14 augusti 2014 15:27

Tjenare jag vill meddela att det kommer komma upp en video med mig och Isla när vi gör en lets play på sims 3! Kommentera gärna vad ni tycker om denna idé och kommentera gärna på videon är den kommer ut!
Så vi ses väl i nästa inlägg ;)

Av Watervalley sims - 14 augusti 2014 13:06

hejsan! det var planerat att det skulle komma upp 2 eller t.o.m 3 delar av PGCn. Men detta var som hände: jag spelade igår för att lägga upp till er. Och jag spelade en ganska bra stund och barnen blev tonåringr osv. men... helt plötsligt så krachade spelet och jag tänkte "Fan! jag som spelade så mycket! jaja jag kan väl ta igen det senare, så jag försökte idag istället!


Verkade inte funka ;´( så nu ber jag er om hjälp! vad ska jag göra!

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards