Välkommen till mig!

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Watervalley sims - 13 augusti 2014 15:49

Hejsan allihopa! jag är tillbaka jag vill börja med att tacka er för att ni skrev fins kommentarer på mit förra inlägg och det beslutade mig att ha kvar bloggen ett bra tag till ;) 


Sedan kom även the sims 4 demon ut till alla oss igår! den kan du hitta om du har origin går in på butik sedan gratis spel och sedan klickar du på Beta och Demo så kommer du att hitta den!

Jag var en som fick demon lite tidigare en alla andra, så jag ville inte visa några ilder förens de har kommit ut så att man inte blir avundsjuk ect.

Men här har vi alla mina simmar!


 


Detta är min första sim, hon heter Sam Cloesson och hon har egenskaperna "Romantiker" "Bokmal" oc "Älskar naturen" hennes livslånga önskan är "Berömd författare"!


 


Detta är min andra sim hon heter Johanna Dahl och hennes egenskaper är "Romantiker" "Bro sim" (jag antar att det kom på grund av att pewdiepie skulle spela haha!) och "älskar naturen" hennes livslånga önskan är femstjärning kock


 


Detta är min kompis sim han heter Alex Dahl äldre bror till Johanna

Han har egenskaperna "Romantiker" "Älskar naturen" och "God" hans livslånga önskan är "Muskulös" eller någo sådant haha!


 


Sista simmen är min brors den heter Kevin Dahl 

han har egenskaperna "God" "Romantiker" och "Bro sim" hans livslånga önskan är "Hopplös romantiker"!


 


Närbild på Sam


 


Närbild på Johanna



Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards