Välkommen till mig!

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Watervalley sims - 27 september 2014 10:43

Asså fatta att vi snart är på Generation 3 snart är det bara 7 Generationer kvar!!


Embla klappar en hund som har kommit vilse, hon lugnade ner den och letade efter ägarna! 

Det visade sig vara Familjen foxs hund! 


   


Tidigt på morgonen kom bussen och Embla hann precis innan den åkte


 


Åhh :( vad jag har saknat det ansiktet ;) påminner mig mycket om Shine med en liten glans av Gabbe


   


Någon som kom ihåg Anni? haha jag gjorde knappt det 


 


Och Avery ville såklart testa sitta upp på en efter så lång tid som gått! och jaa... inte nog med det utan hon ville rida i bikini! undra vad John kommer säga om detta Avery?


 


Jag gav även Embla en liten mer vuxen-look eftersom hon blir ju snart en Ungdom!


 


Avery... snälla ta på kläderna igen, haha


 


Avery och hennes enhörning väntar på att tävla...


 


så dem gick till Averys favvoställe havet! nu, Avery är det ok att ha bikini ;)


 


Under tiden så hittar Embla en månsten! dn är bara värd 22§ men det är ändå pengar!


 


Och tillslut ska alla hem från skolan!


  


Är det bara jag som tycker att Embla ser vuxen ut på denna bilden haha!



Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards