Välkommen till mig!

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Watervalley sims - 26 maj 2014 15:51

Hejsan Tjoppsan det är My igen! Och jag undrar om ni gillar att önska saker?? såklart ni gör! Så här kommer ett litet raketsnabbt inlägg där ni kan önska inlägg! Så bara fråga på :D

tack så mycket!

Av Watervalley sims - 26 maj 2014 15:33

Hejsan Tjoppsan! Det är My igen och jag har en kompis (IRL) som ocksåhar en SSO blogg
Du kan hitta henne här: www.maclee.bloggo.nu

Av Watervalley sims - 26 maj 2014 14:48

Hejsan Tjoppsan allihopa! Jag tänkte visa mina mål på Star Stable (som inte kommer uppfyllas idag) men aja! Jag är fortfarande sjuk men ska försöka slänga in ett litet inlägg då och då :)

 

Sedan kommer en annan bild på jag och summer blaze (gammal bild)


Av Watervalley sims - 26 maj 2014 09:36

Hejsan igen som det står så är jag sjuk :( jag kan inte blogga så mycket idag var planerat med fem inlägg men ev. Så kommer dem imorgon :))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards