Välkommen till mig!

Alla inlägg under juni 2014

Av Watervalley sims - 21 juni 2014 12:44

Hejsan! just nu spelar jag minecraft på en server med fem av mina kompisar!

sedan ska jag ta lite bilder av PGCn och sedan kommer några överraskningar :D

kommer tyvärr sluta med Alissa nu eller aldrig tyvärr men så är det, ialla fall vi ses snart i PGCn och en liten annan grej ;)

 

Huset jag har byggt på mina kompisars server!

Av Watervalley sims - 19 juni 2014 11:52

OMG OMG OMG!!!!!!! Titta vad jag fick nu kan jag äntligen köpa en till häst!!!!!

Av Watervalley sims - 18 juni 2014 16:56

Hejsan ledsen för att jag har varit oaktiv de senaste dagarna! jag kör mest the sims 3 och MInecraft!

sedan vill jag säga...

TACK FÖR 101 UNIKA FÖLJARE PÅ BLOGGEN! nu har vi sammanlagt (alla som följer bloggen) 205 stycken!!!


sedan en uppdatering

Hejsan allihopa!
Den årliga Midsommarfestivalen har kommit tillbaka i denna veckas uppdatering!

Midsommaruppdrag:
- Det är mycket som ska fixas och donas innan midsommarfestligheterna kan starta på allvar. Stången ska lövas och kläs, mat måste fixas och bord måste dukas. Rid till Steve utanför Silvergladebyn och prata med honom för att börja förberedelserna!

Glad midsommar!
Glad midsommar!

Skattjakt:
- Felix har dragit igång den traditionsenliga skattjakten! Rid till Silvergaldebyn och prata med honom för att börja skattjakten. Om du hittar skatterna kommer du säkerligen bli belönad...

För att kunna göra uppdragen bör du ha slutfört uppdragen där du hjälper Big Bonny laga Silvergladebyns klocka.

Midsommarbutiker:
- Ett gäng med midsommarbutiker har öppnat lite överallt på Jorvik. Där kan du hitta allt du behöver för att fira midsommar på bästa sätt!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänge


Av Watervalley sims - 15 juni 2014 12:30

Spelade även lite mer utan att ta bilder... lovar kommer nog inte hända igen!

 

Vi har även byggt ett extra rum som Belle ska ha när hon blir barn (Om en sims dag)

 

Har även byggt Gabes rum. behöver fixas lite mer men ändå!

 

Och hon blev gravid o bebisen komer

 

Flickan Avery!

 

Och pojken Raven"!

 

Jag åldrade upp Raven först

 

HAN ÄR EN ARVINGE!

 

Sedan blev det Averys tur!

 

ARVINGE!

 

Och jag åldrade även upp Gabe

 

Och ingen kan glömma lilla Belle

Jahaop! slut med bebisar för denna generationen! nu sak vi följa deras liv!



Av Watervalley sims - 15 juni 2014 12:23

   Spelade lite själv och vill bara säga att en frisk liten kille föddes! Han heter Gabe!

(jag tänker nu åldra alla bebisar direkt till småbarn :) )

 

Byggde även ut lite :D

 

Gabes Rum! eftersom bilen var värd 86 000 kr så sålde jag den (har ganska mycket pengar )

 

Och eftersom Gabe inte var nån arvinge... försökte dem igen!

 

The deer



Av Watervalley sims - 14 juni 2014 18:19

 

Hon har även börjat med målning... liksom målar städet bara stod där...

 

Sålde den för 45 kr!
 

Och Gabbe håller på och lär henne prata

 

hittade även denna bil i gabbes ryggsäck

 

Gissa vad vi ska köpa!

 

och ett garage har kommit :D

 

Det får bli en liten kissemisse

 

BeBa!

 

och snart föder hon!


Av Watervalley sims - 14 juni 2014 14:53

En fin cykeltur i det vackra vädret är något man inte kan stå emot!
Oroa er inte det kommer komma upp PGC inlägg O en massa annat från asp när jag cyklat hem!

Ha en fortsatt bra dag!

Av Watervalley sims - 12 juni 2014 16:46

Nu vill jag att ni ska vara ärliga! Och kommentera gärna! Det kommer komma några frågor och ni alla ska svara på dem
1. Vad kan jag göra för att göra denna bloggen bättre
2. Vilka inlägg ska jag göra?

Jag (som sagt) vill att ni ska vara ärliga!
(Ni behöver inte ha en blogg eller email för att kommentera)

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards