Välkommen till mig!

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Watervalley sims - 27 oktober 2014 14:20

Hejsan! det var länge sedan! 

Haha men nu börjar jag blogga om en nyliten familj! eller rättare sagt ett stuteri! 

Om ni inte vet vad ett stuteri är så är det ett ställe där man föder upp och säljer och ibland tränar hästar!

så jag börjar med en tjej och fyra hästar!

Tjejen heter Lindsey Blue och bor på en ranch i Appaloosa Plains ! stuteriet heter Meshing!

de tre hästarna visar jag upp här!


 


Detta är Meshings Trevor Olie han är ett Arabiskt fulblod och är 6 år gammal!

Mamma: Meshings Pearl Ocean      Pappa: Meshings Flash Light

Om Trevor: Trevor är ett busigt Arabiskt fullblod men det betyder inte att han inte är framgångsrik! 

Trevor gillar dressyr och kapplöpning bäst! Om han någonsin kommer nära en färgad bom så blir han galen!


 


Bjuder på en bild av Trevor när han och Lindsey kör dressyr programmet ;)


 


Detta är Meshings Caprifole Rain Hon är en tinker i sina bästa dagar!

Mamma: Meshings Canni Keyze     Pappa: Hippos Rain Forest

Om Caprifole: Caprifole älskar att dra tunga föremål och köra hoppning med Lindsey, Caprifole är en 12 årig Tinker som är både stark och smart!

 


Och sedan har vi då den lugnaste hästen på stuteriet! får jag presentera Meshings Carol Equies 

Mamma: Hippos Thalie Cole        Pappa: Meshings Thunder West

Om Carol: Carol är en 10 årig arab och älskar hoppning! hon kallas även för Cee

 


och sist men inte minst... eller jo faktiskt.. eh iallafall låt mig presentera Meshings Rose Equies hon är ett föl som faktiskt är ganska nyfött i stuteriet! 

Mamma: Meshings Carol Equies                  Pappa: Meshings Trevor Olie 

Om Rose: rose är en Arab som älskar att hoppa och är alltid glad!

               







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

     

Kommentarer

KOMMENTARER!
känn dig fri att lämna en kommentar! Men tänk på att:

1. respektera varandra

2: skriv inte en reklam kommentar

3. inget hat! 

Omröstning

Vem är din favvo i PGC generation 2?
 Avery?
 John?
 Alex?
 Aria?
 Embla?
 Anni?
 Saga?
 Emily?

Sötaste simmen PGC

 

Ställ en Fråga

5 besvarade frågor

;)

 

   

Min adress

 

Lolcatsismylife0@gmail.com

Ni kan även ställa frågor på bloggen i kommentarsfältet eller i frågerutan! men det är bäst att kontakta mig om ni har problem eller ska skicka en bild till en tävling!

Följ gärna mig på thesims3.com

Nedladdnings sidor jag rekommenderar

Nedräkning

22 Dagar kvar till The Sims 4 släpps

 

Sök mig!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Muspekare

Pågående tävling


Ovido - Quiz & Flashcards